Inkluzivní vzdělávání žáků s chronickým onemocněním na základních školách
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Přiložené soubory | |
| Popis | V kapitole je prezentován výzkum, který po dobu sedmi let analyzoval problematiku edukace žáků s chronickým onemocněním na základních školách a mapoval nejčastěji volené přístupy pedagogů při výchově a vzdělávání těchto žáků. Výzkumný projekt byl realizován v rámci řešení Výzkumného záměru MSM 0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Dále jsou zde uvedena stručná teoretická východiska řešené problematiky a vybrané výsledky jednotlivých dílčích výzkumných šetření. Získané poznatky přibližují současnou situaci žáků s chronickým onemocněním v prostředí základních škol v České republice. |
| Související projekty: |