Problema art-brenda v muzikle. Sintez hudojestvennyh jazykov

Varování

Publikace nespadá pod Ústav výpočetní techniky, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Problém art-brandu a muzikálu. Syntéza jazyků umění.
Autoři

KHOKHLOVA Elena

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Problemy filologii, kulturologii i iskusstvovedeinya v svete sovremennyh issledovanij
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Klíčová slova art brand musical artistic languages musical production celebrity cross-image
Popis Tento článek představuje krátkou případovou studii typických aspektů žánrových přechodů. Hlavním cílem je popsat fázovou proměnu uměleckého díla různých žánrových tradic (např. mezi literaturou a divadlem, divadlem a filmem, atd.) a pochopit podstatu syntetických uměleckých forem (jako jsou muzikály) v rámcích tohoto problému.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info