Science Teacher Professional Development in Education of Gifted Students
| Název česky | Profesní rozvoj přírodovědných učitelů ve vzdělávání nadaných žáků |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Journal of Educational and Instructional Studies in The World |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.wjeis.org/FileUpload/ds217232/File/02_a_eva_trnova__josef_trna__jana_skrabankova.pdf |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | educational method; giftedness; teacher professional development; science education |
| Popis | Studie prezentuje naše výzkumná zjištění o studentských vzdělávacích preferencích a příklady konkrétních výukových metod pro nadané žáky. Tyto výukové metody, zejména motivační, by měly být implementovány do trvalého profesního rozvoje přírodovědných učitelů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. |
| Související projekty: |