Researching expertise in teachers of English
| Název česky | Výzkum expertnosti učitelů anglického jazyka |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Současná diskuse o kvalitě ve vzdělávání zahrnuje jednu z největších výzev - profesionalizaci učitelů. Řada výzkumných studií dokazuje, že právě učitel hraje klíčovou roli v úrovni kvality vzdělávání, tedy slovy Hattieho, "na učiteli záleží" (Hattie, 2003). Právě v tomto rámci se naše studie snaží objasnit koncept expertnosti v učitelské profesi. Uveden je stručný přehled současného výzkumu expertnosti učitele, specificky se pak zaměřuje na přístupy k výzkumu expertnosti, trendy v tomto výzkumu s akcentem na procesy identifikace expertů a volbu vhodných výzkumných metod. Dále je prezentován projekt výzkumu expertnosti, jeho koncepční rámec a výzkumný design. |
| Související projekty: |