Řešení fyzikálních úloh žáky s poruchou učení
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Matematika a řešení úloh. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | learning disability; sloving learning tasks; research |
| Popis | Specifické poruchy učení mají mnoho projevů v různých školních předmětech. My jsme se zaměřily na vyučovací předmět fyzika a jako zástupce specifických poruch učení (SPU) jsme si zvolily dyslexii, dysgrafii a dyskalkulii. Tyto poruchy nejvíce ovlivňují úspěšnost žáka ve fyzikálním vzdělávání. Zajímají nás především odlišnosti při řešení fyzikálních úloh běžným žákem a žákem s poruchou učení. |
| Související projekty: |