Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Efeta |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | inclusion; education; pedagogue; family; pupil with mild mental disability; quantitative research |
| Popis | Článek je ukázkou dvou výzkumných šetření zaměřených na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo popsat faktory a podpůrná opatření, ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v České republice. Text prezentuje parciální části výzkumu orientovaného na indikátory vzdělávání a pohledu pedagoga na žáka s lehkým mentálním postižením v inkluzivní edukaci. |
| Související projekty: |