I žák, který má matematické nadání, může být v předmětu matematika neúspěšný
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Učíme nadané žáky |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | gift; talent; mathematics; internal reasons; dysgraphia; dyslexia; inability of conce ntration; external reasons; bad family climate; motivation |
| Popis | V článku zkoumáme příčiny neúspěšnosti matematicky nadaného žáka ve vyučovacím předmětu matematika. V úvodní části se zabýváme důležitostí a postavením matematiky v minulosti i současnosti. Dále uvádíme charakteristiky nadaných žáků a způsob jejich výuky. Závěr článku je věnován motivacím jako jedné z možností zlepšení zájmu žáků nadaných i méně nadaných o matematiku. |
| Související projekty: |