Heterogenität in einer Fremdsprachenklasse: unterschiedliche Lernausgangslagen.
| Název česky | Heterogenita ve školní výuce cizím jazykům: rozdílné předpoklady k učení. |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | PEDAGOGIJA: Teorija un prakse.VI |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | heterogeneity; foreign lanuguage learning and teaching; learning disability; good learning performance; inclusion; research |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Heterogenita je multimenzionální fenomén, který se odráží nejen v každodenní výuce cizím jazyků, ale patří i k aktuálním výzkumným tématům didaktiky cizích jazyků. V příspěvku jsou vymezeny charakteristiky žáků s poruchami učení a žáků nadaných se zřetelem ke školní výuce cizích jazyků. Vedle teoretického ukotvení dané problematiky jsou v textu představeny výsledky dvou výzkumných šetření, která zjišťují zda a do jaké míry se učitelům cizích jazyků v jejich pedagogické praxi daří realizovat koncept inkluze. |
| Související projekty: |