Studijní činnosti (aktivity) v LMS Moodle
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Učební texty, pomůcky |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Tato metodická příručka se týká přípravy a pedagogického využití modulů tzv. studijních činností v LMS Moodle, které díky svým bohatým zpětnovazebním možnostem tvoří základ distanční výuky. Konkrétně popisuje, jak vytvořit a používat modul Anketa, různé formáty Úkolů, Databáze, Dotazník, Fórum, Přednáška, Slovník a Test. Věnuje se modulu Test, jednotlivým typům testových položek a statistickými nástroji systému, které umožňují položkovou analýzu s řadou automaticky vypočítávaných parametrů, bez nichž vytváření kvalitních testů není myslitelné. Správně koncipované položky a celé testy patří k základním ukazatelům správně postavených e-learningových kurzů. Důraz je kladen i na tvorbu modulů Přednáška a Slovník. Materiál je doplněn pedagogickými radami, jak jednotlivé moduly využívat i pro různé kolaborativní činnosti, které tvoří základ konstruktivistických přístupů, na jejichž základě je Moodle programován. |
| Související projekty: |