Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Kapitola prezentuje výzkumné šetření zaměřené na vliv třídního kolektivu a školy na proces sociálního začlenění žáků s narušenou komunikační schopností. Jedním z cílů šetření byla ověření míry socializace žáků s narušenou komunikační schopností mezi intaktní většinou a jejich přijetí kolektivem třídy. Stěžejní technikou výzkumného šetření byl dotazník, realizované šetření bylo však charakteru smíšeného, neboť pro úplnost získaných dat a informací bylo dále využito rozhovoru a participačního pozorování kvalitativní části šetření. |
| Související projekty: |