Tradiční a moderní strategie v předškolním vzdělávání dětí se zrakovým postižením
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Visual impairment child with visual impairment nursery school educating in regular school visual perception assessment visual perception skills development compensatory skills development orientation and mobility skills social skills |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Článek pojednává o vybraných strategiích využívaných v předškolním vzdělávání dětí se zrakovým postižením, zejména v prostředí běžné mateřské školy. V úvodní části jsou podána teoretická východiska dané problematiky. Text se následně zaměřuje na vybrané strategie, ověřené výzkumy, které lze uplatnit při rozvoji specifických kompetence dětí předškolního věku se zrakovým postižením. |
| Související projekty: |