Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | special educational needs; framework educational programme for primary education; ICT; digital technologies; specific learning disorders; interactive board; computer; PC programmes |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Článek je věnován problematice využití digitálních technologií ve vzdělávání a reedukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ve výzkumném šetření bylo stanoveno několik hypotéz prostých, které byly pomocí analýzy získaných dat potvrzeny či vyvráceny. Článek prezentuje část výsledků výzkumu probíhajícího v letech 2010-2011 zaměřenou na využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z různých hledisek. |
| Související projekty: |