Přístup k inkluzivnímu vzdělávání žáků s chronickým onemocněním ve školách hlavního vzdělávacího proudu v České republice
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Špeciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967 - 2012. Zborník k medzinárodnej vedeckej konferencie |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | chronic diseases; primary school; inclusion; pupils; teachers; special educational needs |
| Popis | V příspěvku je prezentován výzkum, který se zabýval analýzou výskytu chronických onemocnění u žáků na základních školách z pohledu pedagogů. Dále jsou zde uvedena teoretická východiska řešené problematiky a vybrané výsledky výzkumného šetření. Získané poznatky přibližují současnou situaci chronicky nemocných žáků v prostředí základní školy v České republice |
| Související projekty: |