Autodiagnostika a autoregulace ve výuce psychologie pro budoucí učitele
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Učíme psychologii 2011 / Teaching Psychology 2011 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://is.muni.cz/repo/1066945/Ucime_psychologii_2011.pdf |
| Obor | Psychologie |
| Klíčová slova | self-cognition; self-diagnosis; self - regulation; basic social skills |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Autodiagnostika a autoregulace je zařazena mezi základní dovednosti učitelů.Má-li být autoregulace úspěšná, musí vycházet z autokognice pozitivních i negativních vlastností učitele (subjektu potenciálního i reálného) a z něho vyplývajícího úsilí o adekvátní autoregulaci.Autor uvádí osvědčené psychologické diagnostické metody používané pro autodiagnostiku budoucích učitelů a popisuje čtyři etapy autoregulace. |
| Související projekty: |