Respekt jako nezbytná podmínka inkluze
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | inclusion; school for all; school educational programme; self-evaluation; indicators; respect |
| Přiložené soubory | |
| Popis | V příspěvku seznamujeme čtenáře s vybranými výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V obsahové analýze argumentů z dotazníkového šetření nás zajímalo, jak sami učitelé hodnotí a verbalizují kvalitu prostředí vlastní školy pro všechny. V této etapě nás mimo jiné zajímaly indikátory vzájemného respektu mezi pracovníky školy a žáky. |
| Související projekty: |