Psychometrické sítě a dynamika žáky vnímaných inkluzivních praktik učitele

Investor logo

Warning

This publication doesn't include Institute of Computer Science. It includes Faculty of Education. Official publication website can be found on muni.cz.
Authors

BULA Marek Matouš NEHYBA Jan

Year of publication 2025
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Attached files
Description Příspěvek se zabývá vztahem mezi vnímanou mírou diferencované výuky žáky, obecným well -beingem žáků, jejich akademickým sebepojetím a sociometrickým statusem. Navrhovaný design kombinuje opakované měření žákovských percepcí, měření well -beingu, zjišťování akademického sebepojetí a sociometrických nominací v průběhu několika vln sběru dat. Příspěvek také diskutuje metodologické otázky spojené s analýzou psychometrických škál. Vzorek zahrnuje čtyři vlny měření u 556 žáků v 6. až 8. třídách základních škol. Analýza ukazuje, že inkluzivní výukové strategie pozitivně souvisejí s akademickým sebepojetím a studijní úspěšností žáků. Zjištění zdůrazňují význam inkluzivní pedagogiky pro akademický i sociální rozvojžáků.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info