Ing. Ondřej Buday
telefon: | 549 49 3189 |
---|---|
e‑mail: |
Ondra rozvíjí univerzitní MS Active Directory a automatizuje správu serverů.
Poskytujeme univerzitě IT zázemí, které odpovídá špičkové univerzitě 21. století. Vytváříme univerzitní komunitu, která spolupracuje se zaměstnanci a studenty, a to nejen v oblastech výzkumu a výuky. Společně tak budujeme IT prostředí, které univerzitě pomáhá naplňovat její cíle.
Filip na začátku roku 2020 převzal divizi IT služeb s cílem vnést do poskytovaných IT služeb na univerzitě větší kvalitu, efektivnost a atraktivnost. Zaměřuje se především na zvýšení IT profesionality, řízení IT služeb, automatizaci a na využití moderních technologií pro IT služby a nové projekty.
Zaměřujeme se na správu a provoz systémů nutných pro každodenní chod univerzity. Naší motivací je efektivní využití zdrojů s maximálním výsledkem. Jsme jeden tým spravující mnoho systémů.
telefon: | 549 49 3189 |
---|---|
e‑mail: |
Ondra rozvíjí univerzitní MS Active Directory a automatizuje správu serverů.
telefon: | 549 49 7650 |
---|---|
e‑mail: |
Adam spolu s Martinem spravuje MS System Center Configuration Manager, servery a Active Directory.
telefon: | 549 49 5336 |
---|---|
e‑mail: |
Martin zajišťuje provoz MS System Center Configuration Manager a společně s Ondrou automatizuje správu serverů.
telefon: | 549 49 5134 |
---|---|
e‑mail: |
Adrián aktivně rozvíjí univerzitní webový hosting a CMDB.
telefon: | 549 49 8717 |
---|---|
e‑mail: |
O správu cloudové služby Office 365, rozvoj PSWS a CMDB se stará David společně s Honzou.
telefon: | 549 49 7823 |
---|---|
e‑mail: |
Radek zastává důležitou roli ve správě a rozvoji Sharepoint a OneDrive.
Vyvíjíme software na míru a propojujeme různé nové i existující systémy tak, aby hladce spolupracovaly. Řešíme úlohy provozního charakteru a účastníme se rovněž vědeckých projektů.
telefon: | 549 49 6192 |
---|---|
e‑mail: |
Lukáš se stará o monitorovací infrastrukturu a momentálně buduje v této oblasti novou širší platformu.
telefon: | 549 49 7114 |
---|---|
e‑mail: |
Pavel vyvíjí i udržuje rozsáhlé systémy a aplikace. Analyzuje a promptně řeší incidenty a požadavky uživatelů našich služeb a aplikací.
telefon: | 549 49 6006 |
---|---|
e‑mail: |
Aleš spolupracuje s Ústavem výzkumu globální změny AV ČR a podílí se také na medicínských projektech.
telefon: | 549 49 8718 |
---|---|
e‑mail: |
Dalibor spolupracuje na biomedicínských projektech a podílí se také na projektech týkajících se identit a monitoringu.
Máme na starosti, aby počítače, tiskárny a nainstalované programy na MUNI vždy fungovaly bezvadně. Rovněž pořádáme školení pro aplikace Microsoft Office 365 a staráme se o telefony a softwarové licence.
telefon: | 549 49 6798 |
---|---|
e‑mail: |
Pavlína se stará o softwarové licence, řeší jejich evidenci a nákup pro univerzitu.
telefon: | 549 49 3525 |
---|---|
e‑mail: |
Darina pořádá školení pro uživatele aplikací Microsoft Office 365 a také v tomto segmentu zajišťuje technickou podporu.
telefon: | 549 49 8103 |
---|---|
e‑mail: |
Vladimír se stará o mobilní telefonii na univerzitě a také je zapojen do několika zajímavých projektů.
telefon: | 549 49 3550 |
---|---|
e‑mail: |
Ivo se stará o uživatele, aby jejich počítače, tiskárny, notebooky atp. vždy bezvadně fungovaly. Také se stará o bankovníky, studovny a jejich tiskárny.
telefon: | 549 49 7479 |
---|---|
e‑mail: | , |
Vlastimil se stará o telefonní ústředny, řeší plány tras telefonního vedení a ústředen u nových staveb či rekonstrukcí a další záležitosti související s pevnou telefonii.
telefon: | 549 49 5450 |
---|---|
e‑mail: |
Ondra se stará o uživatele, aby jejich počítače, tiskárny, notebooky atp. vždy bezvadně fungovaly. Také se stará o bankovníky, studovny a jejich tiskárny.
Řešíme požadavky od uživatelů a zajišťujeme nepřetržitý dohled nad službami ÚVT a nad CPS, jejímž návštěvníkům poskytujeme maximální pomoc a součinnost v případě potřeby.
Zajišťujeme v nepřetržitém provozu 24/7:
K tomu se tým IT Service Desk stará o vyřizování přijatých požadavků od uživatelů z univerzity.
telefon: | 549 49 4484 |
---|---|
e‑mail: |
telefon: | 549 49 4488 |
---|---|
e‑mail: |
telefon: | 549 49 2122 |
---|---|
e‑mail: |
telefon: | 549 49 2122 |
---|---|
e‑mail: |
telefon: | 549 49 2122 |
---|---|
e‑mail: |
telefon: | 549 49 2122 |
---|---|
e‑mail: |
telefon: | 549 49 2122 |
---|---|
e‑mail: |
telefon: | 549 49 2122 |
---|---|
e‑mail: |
telefon: | 549 49 2122 |
---|---|
e‑mail: |
telefon: | 549 49 2122 |
---|---|
e‑mail: |
Břetislav komě řízení a řešení projektů řídí implementaci a celkový rozvoj platformy Microsoft Office 365 napříč celou univerzitou. Zároveň působí také jako zástupce vedoucího divize.
Kamil se věnuje technologické IT architektuře našich systémů a IT služeb tak, aby odpovídaly potřebám uživatelů a univerzity. Působí také jako konzultant pro vědeckou část divizních aktivit při navázání poskytovaných služeb do výzkumu a vývoje.
Filip se stará o to, aby studenti i zaměstnanci na MUNI věděli, jaké IT služby ÚVT poskytuje, a využívali je. Zároveň dbá o prezentaci klíčových výzkumné oblasti, ve kterých mohou partneři s ústavem spolupracovat.
Sašovým cílem je hladký provoz IT systémů a služeb, což obnáší dohled nad všemi aspekty procesu řízení incidentů skrz celý ústav. Saša navrhuje, řídí a odpovídá za to, když už nějaký problém či výpadek vznikne, aby byl řádně a co v nejkratším čase vyřešen a služba obnovena. Společně s kolegy také hledá možnosti, jak podobnému výpadku v budoucnu zabránit.
Aby IT služby, které nabízíme, odpovídaly potřebám uživatelů, byly atraktivní a zároveň i efektivní v provozu, pomáhá Pavlína s celým životním cyklem IT služby už od jejího vzniku. K hledání vhodných řešení pro potřeby a problémy uživatelů využívá kreativní a designové přístupy a pro zefektivňování řízení a správu IT služeb pracuje s best practices dle ITIL.